SM Nasıl Yapılır: Hezeyanlar 2

SM ve viral alanındaki çarpıcı çalışmalarımdan sonra, bir sonraki adım doğal olarak twitter dünyasını sarsmak oldu.

Yaşadığım basit, günlük ve herkesin başına gelebilecek gibi gözüken bir sorunu takipçilerimle twitter üzerinden paylaştım:

Kamuoyunda bir heyecan yaratacağı, bir beklenti oluşturacağı belli bir mesajdı. İnsanlar merak edecek, empati kuracaktı. Sinir, merak, tükenmişlik, beklenti, hepsi bir arada yaşanacaktı.

Onları çok üzmemek için fazla bekletmeden müjdeli haberi duyurdum. Sorun çözülmüş, mesele tatlıya bağlanmıştı:
Hep birlikte bir heyecan fırtınası yaşamış olma düşüncesi, bana takipçilerimle aramızda bir bağlantı kurulduğunu hissettiyor, paylaşımın, ortaklığın sevinçi huzur veriyordu.

Derken Mahir çıkageldi...
Bir anda pembe baloncuklar patladı. Mahir'in o kendinden emin tavrıyla "la naaaapıyon oolm sen?!" deyip de enseme olanca gücüyle şaplatır gibi karanlıklardan çıkagelişini zihnimde hissedebiliyordum.

Gerçeklerle yüzleştim. Kendimle barıştım. Çok şey öğrendim. Bir çok sm'yi gördüm, bir çok sm'yi tanıdım.

Neymiş, kafayı kuma gömmemek gerekiyormuş.

Sponge

9 Ağustos İzmir

1 yorum: