İlk Üç Dizi

Umut geçen gün telefonda Battlestar Galactica hakkında "mutlaka izle, ilk üç dizi arasına girer" dedi.

Bugün bu aklıma geldi ve kendim için ilk üç dizi sıralaması yaptım. Battlestar'ı henüz izlemediğim için onun hakkında bir fikrim yok. İzlersem, aşağıda vereceğim listede problem çıkar kesin. Çünkü hem bu aşağıdaki üçünden herhangi birini hayatta silmem, hem de Umut'un zevkine güveniyorum. Her neyse, şimdi henüz oluşmayan sorunların çözümlerini düşünmeyelim.

Kişisel "ilk üç dizi" listem. Sıralama değil liste, çünkü bunlara 1-2-3 yapamadım. Buyrun, alfabetik sırayla:

Avatar - The Last Airbender
Band of Brothers
House M.D.

Artık dünya farklı bir yer.

Cheers.

15 Ocak İzmir

5 yorum:

  1. uuu zormuş, ilk iki için Friends ve House MD koyarım, üç için çok rekabet var, boş geçebilirim :)

    YanıtlaSil
  2. 14 subat'ta yorum yayinlamanda subliminal bir mesaj ariyorum.

    YanıtlaSil
  3. oha resmen tuzağa düşürüldüm, daha demin tweeledin be adam :)

    YanıtlaSil
  4. tarih oyle yazmayacak :)

    YanıtlaSil