Evet

Şiddetli tavsiyeler üzerine blog oluşturdum. Aslında kendim de yapmadım, Işıl hazır paket yapıp elime tutuşturdu. :)

Pek bir şey yazası olan birisi değilim genelde, ama belki böyle bir blogun varlığı beni yazmaya sevkeder, bilemedim şimdi.

Şekline şemaline el atmadım henüz, bir çok şey eklenebiliyor bildiğim kadarıyla. Bakarız çaresine.

Bir fikir, yazdığım matlab ve benzeri kodlar için de bir bölüm ayırmak. Uğraşıp yaptığım şeyler belki birinin işine yarar, o kadar uğraşması gerekmez.

Ayrıca şu anda derin derin hastayım ve başım ağrıyor, o yüzden bu yazdığıma bir ara tekrar bakmam lazım.

Cheers.

19 Ekim İzmir

1 yorum:

  1. Merhaba Sevgili Can,

    Hayırlı olsun blogun. Blogger a kod eklemek ile ilgili naçizhane benim de iki blog entry'm var onlara bir bak istersen.

    http://sukruozan.blogspot.com/2009/08/google-bloggera-syntax-highlight.html

    http://www.kodmanya.com/2009/08/kodmanyacom-blogunu-kullanrken-faydal.html

    Şimdilik senin de deyiminle

    Cheers.

    YanıtlaSil