Bir Fütürist Olarak Can

Bilim ve teknoloji dünyasına yön vermeye devam ediyorum.

Biraz hafızamızı zorlayacak olursak 7 Ocak tarihli "Kafam Karıştı Yine" postumun tüketici elektroniğinin bir çok takipçisi (Mahir ve Şükrü) tarafından geniş yankı bulduğunu, buna ek olarak 4 Haziran tarihli "Sosyal Tespitler Vol.1" postumun da uluslararası arenada
ses getirdiğini hatırlayabiliriz.

Tarihi Yazı 1: "Kafam Karıştı Yine"

Tarihi Yazı 2: "Sosyal Tespitler Vol.1"
Ve bu kez gerçekten artık kendimi aştım. Bunu ben de beklemiyordum.

Sevgili okurlar (evet o 6 kişi, size sesleniyorum), 10 Haziran tarihli "Bilimsel ve Teknolojik Tespitler Vol.1" başlıklı yazımda müzik dünyasının en büyük sorununa işaret etmiş ve teknoloji şirketlerini bu konuda çalışmaları için yüreklendirmeye çalışmıştım.


Tarihi Yazı 3: "Bilimsel ve Teknolojik Tespitler Vol.1"
Endüstrinin başarılı oyuncularından Apple bu çağrıya cevap verdi. TheNextWeb'in bugün yayınladığı habere göre, Apple müzik dünyasının en büyük sorununa çözüm buldu ve bu başarısını aldığı patent ile perçinledi. 

Özetle: Kulaklık kablolarının içine bir ara katman koyarak belli bir seviyenin ötesinde kıvrılmaları engelleyelim, böylece düğümlenip sıkışmanın önüne geçilebilir demişler. 

Sevgili Steve Jobs'a beni dinlediği için aferin diyorum. Beni izlemeye devam edin.


Cherry Cheery Lady

15 Temmuz İzmir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder